Filmy v peřinách

Jelikož je venku mrazivo, já nachlazená a nemusela jsem kupodivu víkend strávit v práci, rozhodla jsem se po týdnu učení si užít relax, vyležet se a nic extra nedělat. Stáhla jsem si filmy, na které jsem měla už dlouhou dobu zálusk a zkoukla s horkým čajíkem. Takže menší tipy pro Vás :-)

1) Všemocný / Limitless - skvělý film, který se mi dost líbil. U mě si vysloužil **** .

2) Rumový deník / Rum Diary - Johnnyho mám ráda ve všech filmech. Tento sice není to, co jsem podle traileru očekávala, ale i tak nebyl špatný. Za mě *** (hlavně i kvůli J.)

3) The Carrie Diaries - nový seriál, který vypráví o začátcích Carrie Bradshaw. Sex ve městě miluju, takže jsem si nemohla nechat ujít tento seriálek. Uvidíme, jak si povede nadále, první díl vypadal slibně, tak snad nezklame...

Pěkný zbytek víkendu, xoxo S.

 

Žádné komentáře:

Okomentovat