The Carrie Diaries

O novém seriálu The Carrie Diaries jsem se už zmínila. Jelikož miluju seriál i film Sex ve měste, tak jsem si nemohla ujít začátky mladé Carrie. Dneska stahuji už šestý díl a můžu říct, že se mi líbí. Jasně sice to nemá takový říz jako sex a prořízlá pusa Samanthy, ale není se čemu divit, když jde o mladičkou Carrie a její první lásky. Nikdo nemůže čekat, že to bude mít laťku tak vysoko, jako Sex ve městě, že. Světe div se, seč jsem nemohla vystát mrkváče, kombinézy, saka s vycpávkami a samé podobné šílenosti, které se v seriálu vyskytují, tak mi už nevadí a přistihla jsem se, že už některé prvky zařazuji do svých outfitů. Možná to bude i tím, že se doba posunula a už i my nosíme legíny za odměnu a ne za trest, jako když jsme byli dětičky.
Seriál je z osmdesátých lét, kdy byla C. šestnáctiletá mladá slečna a začíná prožívat první lásky, ale také i první krůčky do světa módy a životu v NY. A jelikož je v seriálu použito vše z té doby, tak i hudba je oldschool a pro mě velmi chytlavá. A nejvíc se jí ted podobá současný hit, který natočily švédské dvě divy a říkají si Icona pop a jejich "I love it". Písnička je pro mě chytlavá a nemůžu ji dostat z hlavy. Jak jste na tom vy s touto hudbou?



Líbí se Vám seriál a inspirujete se třeba outfity ze seriálků? 


Krásný večer všem! 

Žádné komentáře:

Okomentovat