Mrzne až praští...

...venku je jak na Sibiři, tak proč nevyužít neděli na příjemný relax v teplíčku domova, za vůně horkého svařáčku a perníčků zpříjemněného čtením nebo filmem.

Rozhodla jsem se začít opět pravidelně číst a začnu od lehčího žánru, který mám ráda. Jelikož jsem fanda do seriálu Sex ve městě, tak jsem si objednala knížky od Candace Bushnell - Deníky Carrie B., oba díly. Takže se už nemůžu dočkat, jak si zalezu do peřin a v teploučku se budu oddávat vyprávěním Carrie a ne jen trávit čas nad skripty do školy :)




Další v pořadí poté bude bestseller Padesát odstínů šedi, kamarádka to přečetla jedním dechem, tak uvidíme jak je to dobré nebo ne. Nebojte recenze se dočkáte ;-)

A mám pro vás tip i pro potěchu oka, doporučuji dokument od BBC, sice 3 roky starý, ale myslím že to nevadí :-)  Šaty za půl milionu - Secret life of Haute Couture . Pro některé Haute couture nový pojem, některé z vás se už s ním určitě setkaly. Vysvětlení pojmu zde. Za mne 5 *, uvidíte krásné šaty a budete mít možnost proniknout do tajů smetánky a luxusní módy ;-)




Pěkný zbytek mrazivé neděle, S.

Žádné komentáře:

Okomentovat