Norské vzory a já

Letošním hitem jsou norské vzory, můžeme je vidět na legínách, svetrech nebo čepicích a šálách. Já norské vzory miluju odjakživa, takže nějaké ty kousky už mám z dřívějška. Letos jsem si ale pořídila krásný vzorovaný set ušanky a rukavic. Měli v nabídce aj šálu, ale to by už na mne bylo trochu moc. Teď v chladných dnech, hlavně ránech se mi hodí nejvíc a nedám na ně dopustit. Foto na sobě zatím nemám, takže přikládám jen foto z mobilu, kdy jsem to na rychlovku blejskla doma :)

CA

CA
Set kupovaný v CA a byl aj v bílé barvě s modrým a červeným vzorem, takže pokud má někdo zájem, tak snad najde ještě poslední kousky ;-)

Další mou láskou jsou sobíci. Před pár lety, když jsem bydlela za kopečkama, jsem si koupila krásný setík - hrneček s talířkem. Miluju je a nedám na ně dopustit. V zimě je vždy vytáhnu a ladím se tím na tu správnou vánoční náladu. Dneska jsem si dala s kamarádkou punč na městě, tudíž doma už jen čajíček.


Krásný večer všem :)

Žádné komentáře:

Okomentovat